Welcome to (fake) paradise

Welcome to (fake) paradise

lauantai 17. elokuuta 2013

Hei kaikille!


 Tässä olemme minä ja Ruska. Asumme Rovaniemellä: perheessä on myös mieheni (poikaystäväni, kihlattuni… Sopivaa sanaa on hankala löytää…) sekä toinen, 3-vuotias koira Pannu. ( Ja kyllä, nimi on TODELLA outo, teen varmasti sille omistetun blogipäivityksen... :)

Tuskin kukaan tulee lukemaan tänne minusta, mutta olen 20-vuotias ja opiskelen sairaanhoitajaksi. Rakastan luontoa ja kaikkea sitä, mitä siellä voi oikeastaan tehdä. Varsinkin metsä-ja kalareissut isän kanssa ovat todella tärkeitä. Jake (helluni) ei ole aivan yhtä luontoihminen kuin minä, joten tästäkin syystä on ihanaa, että minulla on nyt Ruska, joka varmasti rakastaa jokaikistä kertaa kun lähdemme metsille. Toinen koiramme Pannu rakastaa myös lenkkejä metsässä.
Jake on tietenkin se minun rakkain kultani! Olemme seurustelleet jo yli 3 vuotta yhdessä ja  asumme nyt kivassa pikku kaksiossa näiden koiruleidemme kanssa. Jake rakastaa pelejä ja minua. Minua                                                                           tietenkin enemmän.



Pannu on kyllä loistava koira. Se rakastaa parveketta
ja ihmisiä enemmän kuin mitään. Sitä uskollisempaa
on hankala löytää mistään. Ihan varmasti tulette kuulemaan
myös sen seikkailuista blogissani. 


Ruska on NIIN RAKASTETTAVA!
Se on kuin lapsi: hiekkalaatikko on vain niin paras. Varsinkin,
jos on turkki ihan märkä... 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti